ecoformula academy


Εκπαίδευση και Διαγωνισμοί μεταξυ ομαδων μαθητών σε θεματα

ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΥ ΑΘΛΗΤΙΜΟΥ

ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗΣ

ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΤΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ

ΟΔΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ


FAIR PLAY



Τρίτη 25 Ιουνίου 2013

ΝΙΚΟΛΑΣ ΤΟΜΠΑΖΗΣ



                              Νικόλαος Τομπάζης


  Η εκδρομή στην Αθήνα ήταν σύντομη  και περιεκτική.  Μας  πρόσφερε διασκέδαση  μαζί  με  γνώση.  Η επίσκεψη  στο  ιδιωτικό σχολείο για την παρακολούθηση   των  τελικών  F1 in  SCHOOLS  μας   έφερε  κοντά  στις ομάδες  των  παιδιών  που θα  φύγουν  στο  εξωτερικό  εκπροσωπώντας  την  Ελλάδα,  και  γενικότερα  όλη  αυτή  η πρωτοπορία του σχεδιασμού μου κίνησε την περιέργεια να μάθω περισσότερες πληροφορίες  για τον διάσημο  Έλληνα  Νικόλαο  Τομπάζη  που  είναι  ο  αεροδυναμιστής  της Φερράρι, της αγαπημένης  μου ομάδας.  Πρέπει να είναι μεγάλο ψυχικό βάρος  και  τεράστια  η ευθύνη  να είσαι αεροδυναμιστής σε μια από τις πιο θρυλικές ομάδες στην ιστορία της F1.
   Ο     Νικόλας     Τομπάζης    είναι    μηχανικός    εξειδικευμένος     στην Αεροδυναμική    και    υπεύθυνος    του    σχεδιασμού   του   τελευταίου μονοθέσιου   αυτοκινήτου  της  Φερράρι.   Γεννήθηκε  στις  22  Απριλίου του   1968   στην   Αθήνα.   Πατέρας    του   είναι   ένας    από    τους   πιο  σπουδαίους  Έλληνες  αρχιτέκτονες, ο Αλέξανδρος Τομπάζης.

  
Αποφοίτησε από το Αμερικανικό Κολέγιο του Ψυχικού το 1986 και στη συνέχεια  σπούδασε  Μηχανολογία  στο  Cambridge, στο κολέγιο Trinity. Κατόπιν,  συνέχισε  τις σπουδές  του στην  Αεροναυπηγική  στο  Imperial College στο  Λονδίνο. Το  Νοέμβριο  του  1992  προσελήφθη  στο  τμήμα Αεροδυναμικής της ομάδας Benetton και συνεργάστηκε στο σχεδιασμό των μονοθεσίων Β193 και Β194. Έπειτα έγινε αρχι-αεροδυναμιστής στην ομάδα  και  συνεργάστηκε  για  τη  σχεδίαση  των μοντέλων Β195, Β196, Β197. Το 1997 έφυγε  με  την  ομάδα  του  Μπράουν  και  του Μπιρν και πήγε  στη  Ferrari  για  να  αναλάβει  το  αυτοκίνητο  του  1998.  Κατά  τη διάρκεια του  1998 ορίστηκε επικεφαλής του τμήματος Αεροδυναμικής. Είχε  εκείνο  το...  ρόλο  μέχρι  το  2003.  Την  επόμενη  χρονιά  πήγε  στη McLaren    και,    όταν    τελικά   παρουσιάστηκε    ξανά   η   ευκαιρία   να επιστρέψει  στη  Ferrari  και  να  αναλάβει  ολόκληρο το  σχεδιασμό  του μονοθεσίου,  πλην   του  κινητήρα,   γύρισε   πίσω   στους   Κόκκινους.  Ο Νικόλας   είναι  παντρεμένος   με  τη   Μαριάννα,  με   την  οποία   έχουν τέσσερα παιδιά. Ονειρεύεται όταν σταματήσει από τις υποχρεώσεις του στην F1 να επιστρέψει στην Ελλάδα.

   Τον  περσυνό  χρόνο  τον  ίδιο   μήνα,   πιο  συγκεκριμένα   τον   Ιούλιο   του  2012   στην    πίστα    του   Χόκενχαϊμ   στη   Γερμανία  ο  Φερνάντο Αλόνσο είχε μια θεαματική νίκη και  μετά το …παραδοσιακό «μπάνιο» με  σαμπάνιες   στο  βάθρο   των  νικητών   έκανε  ένα   πολιτικό   σχόλιο  αφήνοντας  αιχμές  για   την  Γερμανία  και   εμπλέκοντας   τη   νίκη   της  Φεράρι  με την οικονομική κρίση στον ευρωπαϊκό νότο.  Και  ειδικότερα  δήλωσε ότι  :  «Δεν γνωρίζω πολλά από πολιτική, αλλά είναι αλήθεια ότι  η  κατάσταση   στην   Ισπανία   δεν  είναι  καλή.  Ωστόσο , ένας   Ισπανός  οδηγός, με  ένα  ιταλικό αυτοκίνητο,  σχεδιασμένο  από  έναν  Έλληνα  … είναι   πολύ   καλό   που νικήσαμε  εδώ.»
   Άνθρωποι σαν  τον Νικόλαο Τομπάζη εμπνέουν  εμάς  τους  νεότερους και  μας  δημιουργούν  υγιή  πρότυπα  και  μας  δείχνουν  πώς  αξίζει  να κυνηγάμε τα όνειρά μας. 


ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ 
ΑΜΑΖΟΝΕΣ ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΤΟΥ 


1 σχόλιο:

  1. Μπράβο Αμαζόνες ,αξίζει να σημειωθεί ότι η Ελλάδα έχει τόσες ευκαιρίες να φτιάξει μία ομάδα f1 με άτομα σαν τον Σταμάτη Κατσίμη τον Στάθη Μάγο τον Ιαβέρη τον Στέφανο Καμιτσάκη και τον Νικόλαο Τομπάζη και τουλάχιστον 6 δικά της μοντέλα και 2 πίστες formula 1

    ΑπάντησηΔιαγραφή